1. 12. 2013

Monument 14 Nebe v plamenech- Emmy Laybourne

Další přečtená knížka, tentokrát pokračování Monumentu 14, protože to prostě nešlo, nezačít číst pokračování hned po přečtení prvního dílu. Blbý je, že poslední díl ještě nevyšel! (to že je to plánovaná trilogie jsem zjistila až teď a jsem trošku smutná, protože kdo má vydržet to čekání?? Jinak bych byla celkem i spokojená, kdyby takhle série skončila, ačkoli je tam nedořešeno pár věcí, ale někdy je to lepší. Jenže další kniha=další prachy, je to jasný). Každopádně jsem nadšená, zde je můj názor z Goodreads:

Tak tahle série nemá chybu. Postavy, které si zamilujete a které jsou uvěřitelné a neskutečně lidské. Líbí se mi, že i oni dělají chyby a že nejsou dokonalí. Vždyť jsou to děti. Mají být naivní a rozhodovat se nesprávně. Na druhou stranu se neženou do každého nebezpečí jen aby si něco dokázali a pak se dostali do průseru, ze kterýho je někdo musí vytahovat (no možná Jake).
Střídavé vyprávění Deana a Alexe je příjemné. Vždy když skončí jedna část, tak jste smutní, protože chcete vědět co bude dál, ale pak se ponoříte do druhé části příběhu a tak dál a tohle schéma vás prostě nutí číst dál a dál a dál, dokud nejste na konci, kde už všechno slušně "odsejpá" a vy bez dechu čekáte jak to všechno vlastně dopadne a podle mě je to zakončeno skvěle. Někdy člověk potřebuje takovéhle konce. 
Pět hvězdiček, moc se mi to líbilo a určitě jsem to nečetla naposledy. Doporučuju. Jedna z těch lepších dystopií!!!

Share:

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za tvůj příspěvek! Z každé zpětné vazby mám velkou radost a na veškeré komentáře odpovídám :)

Právě čtu

Právě čtu

Opozdilec
tagged: currently-reading

goodreads.com

Followers

Hledání

Instagram

Spolupracuji s

CBDB.cz - Databáze knih a spisovatelů, knihy online

O autorce

Moje fotka
Obyčejná šestadvacetiletá holka z Prahy, nadšená uživatelka instagramu, zbrklá, ale organizovaná, nekonečně zamilovaná do Odeonek. Hlavní čtenářské zaměření - krimi a thrillery. Poznámka k obsahu blogu: Použité obrázky obálek knih pocházejí ze serveru goodreads.com, cbdb.cz nebo databazeknih.cz a pokud u fotek není uveden zdroj, pak jsou mou vlastní tvorbou. Úryvky z knih jsou v recenzích vždy označené kurzívou, jsou přímou citací knih a nevyhrazuji si na ně žádná práva. Ta podle zákona náleží autorům knih. Pokud byste mě rádi kontaktovali v jakékoli záležitosti, napište mi na e-mail: MelindaMyaddictions@gmail.com

Populární články

Čtenářský klub - kniha měsíce

Knihy měsíce

Pusťte se do společného čtení knihy měsíce a prodiskutujte ji s námi na fóru!


Kniha měsíce

Blogové narozeniny

Místo pro vaše připomínky

Název

E-mail *

Vzkaz *

Seznam knižních blogerů

Knižní blogeři