3. 1. 2014

The Devil Wears Prada - Lauren Weisberger

Já prostě Andy Sachs miluju :) Nemůžu se při hodnocení bohužel oprostit od srovnání s filmem, viděným již několikrát dříve. Z nějakého důvodu je film Ďábel nosí Pradu můj oblíbený vánoční film, ačkoli v něm vánoce nehrají žádnou roli, tak jsem se rozhodla, že knížku si rozhodně nemůžu nechat ujít. Udělala jsem dobře. Četlo se to moc příjemně a ačkoli jsou tam nějaké nesrovnalosti s filmem, tak jí to rozhodně neubralo. Ale nechápu, co třeba scénáristy vede k tomu, že ve filmu Alexe pojmenují Nathan a udělají z něj kuchaře místo učitele...no to je fuk. Je to detail, tak proč to měnit? :D Byly tam i zásadnější změnym, ale nic co by mě vyloženě naštvalo, znechutilo a podobně...Hm...každopádně se mi knižní Miranda zdála skoro stejně děsivá, jako filmová, Miranda, knižní Emily zase o něco reálnější, než filmová. Sečteno podtrženo, jsem ráda, že jsem si knížku přečetla, hodlám si sehnat i další díl, který nemá filmový protějšek, takže mě ještě má čím překvapit :)

Share:

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za tvůj příspěvek! Z každé zpětné vazby mám velkou radost a na veškeré komentáře odpovídám :)

Právě čtu

Právě čtu

Opozdilec
tagged: currently-reading

goodreads.com

Followers

Hledání

Instagram

Spolupracuji s

CBDB.cz - Databáze knih a spisovatelů, knihy online

O autorce

Moje fotka
Obyčejná šestadvacetiletá holka z Prahy, nadšená uživatelka instagramu, zbrklá, ale organizovaná, nekonečně zamilovaná do Odeonek. Hlavní čtenářské zaměření - krimi a thrillery. Poznámka k obsahu blogu: Použité obrázky obálek knih pocházejí ze serveru goodreads.com, cbdb.cz nebo databazeknih.cz a pokud u fotek není uveden zdroj, pak jsou mou vlastní tvorbou. Úryvky z knih jsou v recenzích vždy označené kurzívou, jsou přímou citací knih a nevyhrazuji si na ně žádná práva. Ta podle zákona náleží autorům knih. Pokud byste mě rádi kontaktovali v jakékoli záležitosti, napište mi na e-mail: MelindaMyaddictions@gmail.com

Populární články

Čtenářský klub - kniha měsíce

Knihy měsíce

Pusťte se do společného čtení knihy měsíce a prodiskutujte ji s námi na fóru!


Kniha měsíce

Blogové narozeniny

Místo pro vaše připomínky

Název

E-mail *

Vzkaz *

Seznam knižních blogerů

Knižní blogeři