9. 2. 2014

Book haul alias Měsíční chvástačka za leden 2014

A i já přináším svou první měsíční chvástačku a to za leden 2014. 
Za leden jsem nakoupila celkem 9 knížek, což na jednu stranu není moc, na druhou stranu na to, že je po Vánocích a na mě v knihovně čeká spousta nepřečtených restů...no znáte to :D
Druhý díl od knížky Ďábel nosí Pradu s názvem Revenge wears Prada (vyšlo i v češtině) pro mě bylo jasnou volbou, protože jak už jsem psala TADY, jsem velkým milovníkem filmu a zajímá mě, jak příběh, který již nebyl zfilmován pokračuje.
První díl série Kladivo na čaroděje s podtitulem Magie pro každého mě zaujal v poličce v knihkupectví a na internetu jsem se dočetla docela pěkné a pozitivní názory a srovnání s některými autory, které mám ráda, takže musela být moje. 
Rozdělení časem - Bouře už mám přečteno a moc se mi líbilo. Moje dojmy ZDE.
Na Spolubydlící jsem si brousila zuby hned jak vyšla, ale nakonec jsem si ji pořídila až v lednu a udělala jsem dobře, že jsem ji v knihkupectví nenechala ležet ladem. Líbila se mi....DOCELA 
Nonstop knihkupectví pana Penumbry bylo SUPR ČUPR.
K Pandemii jsem se ještě nedostala, ale jsem si jistá, že to bude skvělý čtení. Jak jde o apokalypsu, já snesu skoro všechno 
Na Šampiona jsem se pochopitelně těšila fakt dlouho a je skvělý. Marie Lu by zasloužila metál. Někdy dám re-reading, ale moje dojmy z prvního čtení najdete KDYŽ KLIKNETE SEM
Než jsem tě poznala. Ach. Moje srdcovka a možná nejlepší knížka ledna. Ta knížka je boží, plná emocí a prostě nezapomenutelná. Určitě jsem ji nečetla naposledy. Pokud chcete vědět víc o tom, jak se mi líbila, koukněte SEM
A Základy biochemie už běžného čtenáře asi tak úplně neuchvátí, ale ta učebnice je skvělá a díky ní jsem udělala zkoušku z biochemie, takže díky pane Kloudo :)
A to je za leden vše, v únoru se snažím krotit, ale moc mi to nejde. No uvidíte v další chvástačce ;) 
Zatím čau, mějte se fanfárově a zase někdy!
Share:

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za tvůj příspěvek! Z každé zpětné vazby mám velkou radost a na veškeré komentáře odpovídám :)

Právě čtu

Právě čtu

Opozdilec
tagged: currently-reading

goodreads.com

Followers

Hledání

Instagram

Spolupracuji s

CBDB.cz - Databáze knih a spisovatelů, knihy online

O autorce

Moje fotka
Obyčejná šestadvacetiletá holka z Prahy, nadšená uživatelka instagramu, zbrklá, ale organizovaná, nekonečně zamilovaná do Odeonek. Hlavní čtenářské zaměření - krimi a thrillery. Poznámka k obsahu blogu: Použité obrázky obálek knih pocházejí ze serveru goodreads.com, cbdb.cz nebo databazeknih.cz a pokud u fotek není uveden zdroj, pak jsou mou vlastní tvorbou. Úryvky z knih jsou v recenzích vždy označené kurzívou, jsou přímou citací knih a nevyhrazuji si na ně žádná práva. Ta podle zákona náleží autorům knih. Pokud byste mě rádi kontaktovali v jakékoli záležitosti, napište mi na e-mail: MelindaMyaddictions@gmail.com

Populární články

Čtenářský klub - kniha měsíce

Knihy měsíce

Pusťte se do společného čtení knihy měsíce a prodiskutujte ji s námi na fóru!


Kniha měsíce

Blogové narozeniny

Místo pro vaše připomínky

Název

E-mail *

Vzkaz *

Seznam knižních blogerů

Knižní blogeři