6. 3. 2014

Henderson's boys - Grey Wolves

Grey Wolves konečně dočteno. Vzhledem k počátku semestru a tomu, kolik nám toho naložili hned jak jsme se ve škole po zkouškovém ukázali mi bohužel na čtení zbývalo velice málo času. Vždy jsme přišla domů, učila se na další den a pak jsem byla ráda, když jsem dokázala přečíst 5-6 stránek, než jsem totálně vytuhla. Z toho důvodu se čtení tohoto dílu HB dost protáhlo a proto se mi dost těžko hodnotí. Tím, že jsem četla po malých kouskách, málem jsem už v průběhu čtení zapomínala, co se vlastně na předchozích stránkách stalo. To mě hrozně mrzí, protože kdybych to četla víc uceleně, vsadím se, že dám 5 hvězdiček. Takhle musím dát 4*.
Naši mladí hrdinové Marc, PT, Paul, Rosie, Joel a Luc jsou nyní plně vytrénováni a jsou spolu s Hendersonem a Boo vysláni na několikaměsíční misi do okupované Francie, aby sabotovali úmysly Německých ponorek zamezit zásobování Británie. Sotva však dorazí do Francie, jsou rozděleni do několika jednotek a jsou nuceni spolu komunikovat pouze velice omezeně a opatrně, nejlépe pomocí šifrovaných zpráv. Každé z dětí má jinou úlohu. Paul a Rosie zajišťují radiokomunikaci s Británií, ostatní chlapci se pokouší získat práci přímo ve městě. Všudypřítomný strach a neustálé kontroly terorizují nejen mladé špiony, ale i obyčejné obyvatele. Strach z války roste. Gestapo je nelítostné a neváhá nejprve zabíjet a až poté klást otázky. Radiokomunikační tým je nucen velice často měnit místo pobytu, protože signál je pochopitelně velice snadné vystopovat. To se nakonec Němcům skutečně podaří a pro Paula a Rosie se situace komplikuje. Také Marc to nemá snadné, když je zadržen Gestapem. Henderson se však drží plánu a poté, co do Francie dorazí dodávka výbušnin, rozhodne se uskutečnit velice nebezpečenou akci....jak to dopadne? :) Přečtěte si tuhle knížku a uvidíte. Skutečně se mi líbila a těším se na pokračování :)

Share:

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za tvůj příspěvek! Z každé zpětné vazby mám velkou radost a na veškeré komentáře odpovídám :)

Právě čtu

Právě čtu

Opozdilec
tagged: currently-reading

goodreads.com

Followers

Hledání

Instagram

Spolupracuji s

CBDB.cz - Databáze knih a spisovatelů, knihy online

O autorce

Moje fotka
Obyčejná šestadvacetiletá holka z Prahy, nadšená uživatelka instagramu, zbrklá, ale organizovaná, nekonečně zamilovaná do Odeonek. Hlavní čtenářské zaměření - krimi a thrillery. Poznámka k obsahu blogu: Použité obrázky obálek knih pocházejí ze serveru goodreads.com, cbdb.cz nebo databazeknih.cz a pokud u fotek není uveden zdroj, pak jsou mou vlastní tvorbou. Úryvky z knih jsou v recenzích vždy označené kurzívou, jsou přímou citací knih a nevyhrazuji si na ně žádná práva. Ta podle zákona náleží autorům knih. Pokud byste mě rádi kontaktovali v jakékoli záležitosti, napište mi na e-mail: MelindaMyaddictions@gmail.com

Populární články

Čtenářský klub - kniha měsíce

Knihy měsíce

Pusťte se do společného čtení knihy měsíce a prodiskutujte ji s námi na fóru!


Kniha měsíce

Blogové narozeniny

Místo pro vaše připomínky

Název

E-mail *

Vzkaz *

Seznam knižních blogerů

Knižní blogeři