20. 5. 2014

[bubble] - Anders de la Motte


Wow....wow! Tak tomu říkám masterpiece! [bubble] zdárně zakončuje báječnou trilogii o HP, neboli Henriku Pettersonovi a jeho sestře Rebecce. Oba jsou hlavními postavami a taky vypravěči celého příběhu. Zřídkakdy se jejich cesty setkávají, ale přesto, jako by se jejich příběhy a životy donekonečna prolínaly v množství souher náhod. Vyprávění z pohledu dvou postav mi ne vždy úplně dokonale sedne. Ale v [bubble] to naprosto dokonale funguje. Jednotlivé linky na sebe navazují tak, že v jedné skončí polovina věty a ve druhé je věta dokončena. Tím je jen posílen dojem prolínání obou dějových linií.
HP je zpět. Paranoidnější než kdy dřív. Zarostlý, špinavý  a tak vůbec zbědovaný svým bohémským a poustevnickým životem, drogami a účastí ve Hře. Pořadatel jako kdyby ho nikdy nepřestal pronásledovat. Jako by Hra nikdy neskončila.


“Just because you're paranoid doesn't mean they aren't after you” Curt Cobain


Rebbeca je na dně. Ale kdo by se jí divil. Jakožto policistce, či bodyguardovi se jí nemůže moc dobře dařit, když nad ní neustále visí stín bratra podezřelého z terorismu a dalšího bezpočtu zločinů. Navíc to není ani moc ideální bráška, když jí nezvedá telefony.
S Mangem alias Farúkem taky najednou není vše v pořádku a co teprve strýček Tage?
Já strýčka Tageho od začátku neměla ráda a strašně mě štvalo, jak mu Rebecca důvěřuje. Ale proč ne? Vždyť je jejím jediným pojítkem s jejím zemřelým otcem, který jí chybí čím dál víc.
[bubble] je jako jízda na horské dráze. V jednu chvíli se odhalí nejrůznější tajemství z předchozích dílů, máte pocit, že už je vše vyřešeno a že do sebe vlastně vše začíná zapadat a v tom BUM, tahle bublina zdání praskne a najednou je zase všechno jinak. Zápletka je neuvěřitelně komplikovaná, ale do detailu promyšlená a vy se nestačíte divit, jak to všechno autor dokázal postihnout a popsat tak poutavým způsobem.
HP je idiot. Ale jako postava je prostě dokonalý. On i Rebecca mi budou chybět. Tahle trilogie se rozhodně řadí mezi moje nejoblíbenější. Za závěr 5 hvězdiček


A už jsem se zmínila, že všechny obálky série jsou naprosto dokonale úžasné! Vážně se povedly! Obzvlášť pak ta u tohoto dílu :)
Share:

2 komentáře:

  1. Mě jen zklamal ten až moc rychlý konec, chtěla jsem si ho vychutnat, ale série prostě skvělá, těším se až si ji v létě přečtu znovu! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, bylo to možná trochu uspěchané. Jak kdyby měl smlouvu jen na určitý počet stránek a musel prostě to nejdramatičtější stihnout asi na 6ti :D Ale taky jsem určitě nečetla naposledy :)

      Vymazat

Děkuji za tvůj příspěvek! Z každé zpětné vazby mám velkou radost a na veškeré komentáře odpovídám :)

Právě čtu

Právě čtu

Opozdilec
tagged: currently-reading

goodreads.com

Followers

Hledání

Instagram

Spolupracuji s

CBDB.cz - Databáze knih a spisovatelů, knihy online

O autorce

Moje fotka
Obyčejná šestadvacetiletá holka z Prahy, nadšená uživatelka instagramu, zbrklá, ale organizovaná, nekonečně zamilovaná do Odeonek. Hlavní čtenářské zaměření - krimi a thrillery. Poznámka k obsahu blogu: Použité obrázky obálek knih pocházejí ze serveru goodreads.com, cbdb.cz nebo databazeknih.cz a pokud u fotek není uveden zdroj, pak jsou mou vlastní tvorbou. Úryvky z knih jsou v recenzích vždy označené kurzívou, jsou přímou citací knih a nevyhrazuji si na ně žádná práva. Ta podle zákona náleží autorům knih. Pokud byste mě rádi kontaktovali v jakékoli záležitosti, napište mi na e-mail: MelindaMyaddictions@gmail.com

Populární články

Čtenářský klub - kniha měsíce

Knihy měsíce

Pusťte se do společného čtení knihy měsíce a prodiskutujte ji s námi na fóru!


Kniha měsíce

Blogové narozeniny

Místo pro vaše připomínky

Název

E-mail *

Vzkaz *

Seznam knižních blogerů

Knižní blogeři