4. 6. 2014

Book haul alias Měsíční chvástačka za květen 2014

Tedy! Musím si zatleskat. Protože na to, že byl květen měsícem Světa knihy, tak jsem se docela krotila! No dobře, zas až tak ne...v mé knihovně přibylo 12 kousků!
Samozřejmě pokračuji v nakupování série Nástroje smrti, tento měsíc vyšlo Město ztracených duší. Ty obálky prostě miluju. Vteřinu poté jsem zrovna dočetla a sepsala recenzi. Nebylo to vůbec k zahození! Trilogie Chaos je poslední dobou docela probíraná a četla jsem o ní. Když ji měli v Levných knihách doslova za hubičku, tak jsem ji vzala rovnou komplet :) Konečně mi po třech měsících dorazila objednávka z bookdepository. Po tom, co jsem čekala asi měsíc a půl jsem napsala e-mail, že mi objednávka ještě nepřišla, mi obratem odpověděli, že mi pošlou novou kopii. Bez otázek a bez problémů. Prostě Britové. Jsou už trochu dál. A skutečně poslali další. Sice to trvalo další měsíc a půl, kdy jsem je mezitím stihla zprudit dalším mailem, že mi to zase nepřišlo. Byli ochotni ji poslat i potřetí. To jsem už čubrněla. Naštěstí další den mi knížka konečně přišla. Je to pokračování série Jezdci časem, ze které u nás vyšly pouze první dva díly, které se asi moc neprodávaly, ale mně se to vážně líbí a asi budu pokračovat v kupování i čtení. Takže to je Doomsday code. Pak jsem v Levných knihách koupila další díl Kedrigerna, protože to je další série, kterou mám fakt ráda a nějakých pár let zpět jsem ji fakt hltala. Tuhle konkrétní, Kedrigern a drak come il faut jsem dokonce ještě nečetla. 
Další knížky už mám všechny ze Světa knihy.
Koupila jsem si další díl Kladiva na čaroděje - Město mrtvých, ačkoli jsem ještě nepřečetla ani první. Bohužel ji nemám podepsanou, přestože tam autor prý byl :(. Železnou dceru jsem koupila abych doplnila sérii, její první díl už mám, ale také jsem ho ještě nečetla.  
Buzíčky jsem si chtěla koupit hned jak knížka vyšla, ale nějak z toho sešlo a tak jsem je pořídila rovněž na Světě knihy. Tahle sbírka povídek mě dost zajímá, tak uvidím, jak se mi bude líbit
Ztracenou naději, neboli příběh z pohledu Holdera jsem jíž četla a líbil se mi. Možná by postačila i kratší novelka, než je tahle bichlička, kde by se vyjasnily věci s Les a s Hope, ale i tak jsem ráda, že ji mám a že byla napsána. A konečně Nebezpečná láska. Jedna z knížek opěvované Katky Petrusové. Říkala jsem si, že na tom asi něco bude, když ji tolik lidí baští. Dokonce jsem ji na veletrhu potkala, tak jsem hned vytasila knížku a nechala si ji podepsat :)  
Share:

8 komentářů:

  1. Trilogii Hlas nože velmi doporučuji - ale pozor, zamiluješ si postavy a je to pak depresivní :D Železná dcera je moje favoritka, škod, že není pokračování :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že slyším pěkné ohlasy na knížky, co jsem si pořídila :) Sakryš, raději si nikoho neoblíbím. Už mám jistou praxi z GoT :D
      Aspoň že pokračování Železné dcery vyšlo v originále. Pokud se mi to zalíbí, vím, že není vše ztraceno :D

      Vymazat
  2. Mě před koupením Trilogie Hlasu odradila první stránka prvního dílu a to jak myslím pes :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já do ní ještě ani moc nekoukala :D Ale tak snad mi myšlení psa bude vyhovovat :D :D

      Vymazat
  3. Páni, nádherné úlovky! :) Jsem zvědavá, jak se ti bude líbit Chaos :) A ti Britové mi teď fakt vyrazili dech, začínám je milovat víc a víc. Je to neskutečné, jak jsou ochotní. U nás by ti maximálně tak napsali, že knížky posílali a že to není jejich problém. :D
    Nominovala jsem tě do Blogger Tagu :) http://wayllsbookstore.blogspot.cz/2014/06/blogger-tag.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Na Chaos určitě budu psát recenzi :) (jako na všechno co čtu, takže žádné překvápko :D ). Jen je otázka, kdy se k němu dostanu :D
      Britové jsou prostě zlatíčka. U nás by mě s nějakou stížností, natož opakovanou poslali do pr**** a ještě by si mysleli, že se chci zásobit a prodávat to na černém trhu :D
      Ooooo...nominací jsem poctěna! Naštěstí mám teď hodně učení, takže se mi velice snadno prokrastinuje! Ale jestli neudělám zkoušku...!!! :D
      Díky, provedu, napíšu :)

      Vymazat
  4. Mě štve, že první vydání Nástrojů smrti se nedočkalo dalších dílů a místo toho to převzal Knižní klub. Pevná vazba je v tomhle případě lepší. Dokonce se mi i víc líbí ty obálky (až na ten první díl). Co se dá dělat, půlka série bude vypadat tak a druhá jinak. Jinak o Chaosu jsem také přemýšlela, ale nakonec jsem ji tam nechala. I když nerada. :D Nepotřebuju mít doma další sérii, ke které se prokoušu až za pár let. Ale Koupila jsem si Železného krále a Železnou dceru, to jsem neodolala, škoda, že nevydají třetí díl. Jinak za květen mám taky 12 knih.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem naštěstí na sérii narazila, resp. ji začala kupovat až potom, co ji vydal KK, takže nejsem nakrknutá, že mám půlku v hardbacích :D Ale mně se stejně víc líbí právě tyhle obálky :) Nicméně chápu tvé rozhořčení :(
      Jako taky mám doma asi tak 80 nepřečtených knih, ale já si prostě nemůžu pomoct :( A hlavně Levné knihy mi dělají v kvantitě koupených čáru přes rozpočet! :D

      Vymazat

Děkuji za tvůj příspěvek! Z každé zpětné vazby mám velkou radost a na veškeré komentáře odpovídám :)

Právě čtu

Právě čtu

Opozdilec
tagged: currently-reading

goodreads.com

Followers

Hledání

Instagram

Spolupracuji s

CBDB.cz - Databáze knih a spisovatelů, knihy online

O autorce

Moje fotka
Obyčejná šestadvacetiletá holka z Prahy, nadšená uživatelka instagramu, zbrklá, ale organizovaná, nekonečně zamilovaná do Odeonek. Hlavní čtenářské zaměření - krimi a thrillery. Poznámka k obsahu blogu: Použité obrázky obálek knih pocházejí ze serveru goodreads.com, cbdb.cz nebo databazeknih.cz a pokud u fotek není uveden zdroj, pak jsou mou vlastní tvorbou. Úryvky z knih jsou v recenzích vždy označené kurzívou, jsou přímou citací knih a nevyhrazuji si na ně žádná práva. Ta podle zákona náleží autorům knih. Pokud byste mě rádi kontaktovali v jakékoli záležitosti, napište mi na e-mail: MelindaMyaddictions@gmail.com

Populární články

Čtenářský klub - kniha měsíce

Knihy měsíce

Pusťte se do společného čtení knihy měsíce a prodiskutujte ji s námi na fóru!


Kniha měsíce

Blogové narozeniny

Místo pro vaše připomínky

Název

E-mail *

Vzkaz *

Seznam knižních blogerů

Knižní blogeři