20. 6. 2014

Top týdne #14

Účastním se projektu/meme/čehosi s názvem Top týdne. Původním autorem je Luu
Úkolem je sestavit 52 žebříčků o 10 položkách na nejrůznější témata. Je to zamýšleno tak, že po celý rok budete každý týden přidávat jeden žebříček (52 týdnů = 52 žebříčků = jeden rok)
Téma číslo 14 zní

KNIHY NA KTERÉ NIKDY NENÍ ČAS
Kousků. které jsem v nějaké dávné minulosti okamžitě musela mít a teď už mi spousta měsíců leží v poličce mám nepočítaně. Stejně tak můj seznam knih musím si přečíst co nejdřív nepatří k nejkratším.

1) Pán prstenů - J.R.R. Tolkien
Shame on me!! Otec fantasy J.R.R. Tolkien a já ho pořád odkládám! 

2) Série Drahokamy - Kerstin Gier 
Chtěla jsem si je přečíst už asi před rokem, nebo kdy to kolem nich všichni dělali bůhvíjaký humbuk. Vlastně je to doba, kdy jsem si pořádně začala všímat knižní blogosféry....no...ale na tyhle knížky ještě nedošlo

3) Percy Jackson - Rick Riordan
Mám přečtené dva díly. Pohrávám si s myšlenkou, že si komplet sérii koupím, ale jelikož bych chtěla hardbacky, tak taková investice momentálně bude muset počkat. Ale čtení je to perfektní!

4) Jméno větru - Patrick Rothfuss
Tahle krásná bichle mi dřepí na poličce nad stolem, jako by se mi vysmívala, jaký jsem srábek, že jsem ještě od vánoc nenašla odvahu se do ní pustit.

5) Terapie láskou - Matthew Quick
Tak tuhle krásku mám doma už taky skoro rok a pořád ji odkládám. Proč? Vždyť jsem ji tak moc potřebovala

6) Ten, kdo stojí v koutě - Stephen Chbosky
O Charliem toho tolik lidí napovídalo spousta dobrého, že se nemůžu mýlit v tom, že si ji musím přečíst "co nejdřív"

7) Noční klub - Jiří Kulhánek 
Mám to štěstí, že tenhle skvost vlastním a ještě jsem ho nečetla. Někteří fandové Kulhánka by mě nejspíš ukamenovali. 

8) Den Trifidů - John Wyndham 
Jedno z nejznámějších a nejstarších sci-fi na mě stále čeká.

9) Drsný spasitel - Miroslav Žamboch
Žambocha zbožňuju, ale tuhle jsem ještě neotevřela, ačkoli ji mám doma už celou věčnost.

10) Zmizelá - Gillian Flynn
Boom? No a co? Koupila jsem ji, ale z nějakého důvodu se jí stále vyhýbám. Ale číst ji chci, ne že ne.

Asi jsem strašný pokrytec. Tvrdím, že mám ráda sci-fi a fantasy a přitom úplné základy těchto žánrů odkládám jak to jde. 

A ta spousta nepřečtených novinek. Stejně neustále kupuji další. Ale vím, že v tom nejsem sama. 

Tenhle článek je taková moje ulička hanby. Snad se polepším. 

Taky máte seznam knih, na které nikdy není čas? Pochlubte se :) 
Share:

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za tvůj příspěvek! Z každé zpětné vazby mám velkou radost a na veškeré komentáře odpovídám :)

Právě čtu

Právě čtu

Opozdilec
tagged: currently-reading

goodreads.com

Followers

Hledání

Instagram

Spolupracuji s

CBDB.cz - Databáze knih a spisovatelů, knihy online

O autorce

Moje fotka
Obyčejná šestadvacetiletá holka z Prahy, nadšená uživatelka instagramu, zbrklá, ale organizovaná, nekonečně zamilovaná do Odeonek. Hlavní čtenářské zaměření - krimi a thrillery. Poznámka k obsahu blogu: Použité obrázky obálek knih pocházejí ze serveru goodreads.com, cbdb.cz nebo databazeknih.cz a pokud u fotek není uveden zdroj, pak jsou mou vlastní tvorbou. Úryvky z knih jsou v recenzích vždy označené kurzívou, jsou přímou citací knih a nevyhrazuji si na ně žádná práva. Ta podle zákona náleží autorům knih. Pokud byste mě rádi kontaktovali v jakékoli záležitosti, napište mi na e-mail: MelindaMyaddictions@gmail.com

Populární články

Čtenářský klub - kniha měsíce

Knihy měsíce

Pusťte se do společného čtení knihy měsíce a prodiskutujte ji s námi na fóru!


Kniha měsíce

Blogové narozeniny

Místo pro vaše připomínky

Název

E-mail *

Vzkaz *

Seznam knižních blogerů

Knižní blogeři