18. 7. 2014

Nebezpečná láska - Kateřina Petrusová

Tak tohle byl nářez přátelé. Jsem ráda, že jsem se včera zásobila druhým a třetím dílem, protože potřebuju víc Katky Petrusové ve svém životě!!!
Paige se živí jako ošetřovatelka a osud ji zavane do italské rodiny Bavettových, kde se má postarat o Michaela, dospělého muže, který se po autonehodě duševně vrátil do věku dítěte. Jedná se o velmi specifický případ a Bavettovi se zdají jako velice speciální rodina. Nakonec se Paige musí s Mikeem přesunout na samotu do chatrče, kde s ním sama tráví celé dny. Ačkoli dětem nikdy moc času nevěnovala, s Mikeem si umí poradit na jedničku. Kdyby ji tam ale pořád nekontroloval nevyzpytatelný Robert, Michaelův bratr. Toho však ještě snést dokáže. Ne však paní Bavettovou, které je evidentně Paige trnem v oku. Paní Bavettová odmítá přijmout Michaelův stav jako trvalý a tak ji vadí, že se o něj stará chůva a "podporuje ho v jeho simulování". 
Paige se nemůže ubránit pocitu, jaké to bude, až se Mikee probere. A vlastně ze zcela sobeckých důvodů ani nechce, aby se probral.

Ke knize jsem přistupovala s poměrně otevřenou myslí. Neměla jsem bůhvíjaká očekávání. Jasně, všichni na Katčiny knihy pějí samou chválu, ale přesto jsem si říkala, že to zas až taková pecka být nemůže. Jak já jsem se mýlila. 
Katka dokázala vytvořit hrdinku, která je naprosto uvěřitelná a co víc, vůbec mě nerozčilovala. A to je co říct. Mám pocit, že poslední dobou jsou všechny ženské hrdinky na facku. 
Mike je naprosté sluníčko a to po celé trvání knihy. Naprosto chápu vztah, který si k němu Paige vytvořila, ačkoli její chování samozřejmě bylo velice neprofesionální, ale to prostě neovlivníte, pokud máte aspoň kouska citu v těle.
Robert je pravý muž na svém místě. Myslím, že se autorka báječně s jeho povahou trefila a těším se, že se o něm dozvím ještě trochu víc. 
Pak tu máme Johnnyho, který pro mě skýtal neskutečnou studnici pobavení. Úplně jsem viděla toho obřího, ale dobromyslného chlápka, jak stojí u kuchyňské linky a láduje se sušenkama.
A Theresa. Zlatíčko. Prostě přesně takhle si představuju správnou hospodyni. Paní od rány, kterou respektují drsní zabijáčtí chlapi, kteří by ji dokázali zvednout jednou rukou.

Jedním slovem. Perfektní.
5 hvězdiček, bez debat!!!!

P.S.: Dneska se mi stala nejhorší věc! Musela jsem číst a číst a číst prostě dokud to nedočtu a to i v metru a na cestě z metra a když jsem pak stála na zastávce autobusu, tak mi knížka upadla na zem. No já se málem zcvokla. Teď má pochroumané rohy, ale naštěstí jen trošičku :( A já jsem na své knížky jinak extrémně opatrná. No co se dá dělat. Ale prostě jsem se nemohla odtrhnout a takhle to dopadlo! Takže čtěte, ale opatrně a bezpečně! :)
Share:

6 komentářů:

  1. Dostala Tě haha! :D Já už se tak těším na ten Pekáč buchet, jsou to knížky, které nepřinášejí nic nového a jsou plné klišé, ale ta sranda, pohoda, oddych k nezaplacení! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem dneska chtěla dokoupit ještě S hlavou v oblacích, ale už jsem to nestihla. Ale svoji sbírku Petrusové rozhodně doplním co nejdřív :). Četla jsem nějakou ukázku z Pekáče buchet a lámala jsem se smíchy, tak se taky hrozně těším! :)

      Vymazat
  2. Musím si její knihy přečíst, všude vidím jen nadšení :)

    OdpovědětVymazat
  3. jeee Nebezpecna laska <3 ja mam ted doma trojku, Zakazanou pritazlivost a uz se na ni moc tesiiiiim <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na mě už taky čeká i Zakázaná přitažlivost, ale pustila jsem se místo toho do Kathy Reichs. Když jsem zjistila, že jí vyšla nová, již 16. knížka o Temperance Brennan, tak jsem ji hned musela míst a taky ji začít číst :) Navíc si Katku musím teď šetřit, když jsem zhltla hned oba díly Bavettových najednou! :)

      Vymazat

Děkuji za tvůj příspěvek! Z každé zpětné vazby mám velkou radost a na veškeré komentáře odpovídám :)

Právě čtu

Právě čtu

Opozdilec
tagged: currently-reading

goodreads.com

Followers

Hledání

Instagram

Spolupracuji s

CBDB.cz - Databáze knih a spisovatelů, knihy online

O autorce

Moje fotka
Obyčejná šestadvacetiletá holka z Prahy, nadšená uživatelka instagramu, zbrklá, ale organizovaná, nekonečně zamilovaná do Odeonek. Hlavní čtenářské zaměření - krimi a thrillery. Poznámka k obsahu blogu: Použité obrázky obálek knih pocházejí ze serveru goodreads.com, cbdb.cz nebo databazeknih.cz a pokud u fotek není uveden zdroj, pak jsou mou vlastní tvorbou. Úryvky z knih jsou v recenzích vždy označené kurzívou, jsou přímou citací knih a nevyhrazuji si na ně žádná práva. Ta podle zákona náleží autorům knih. Pokud byste mě rádi kontaktovali v jakékoli záležitosti, napište mi na e-mail: MelindaMyaddictions@gmail.com

Populární články

Čtenářský klub - kniha měsíce

Knihy měsíce

Pusťte se do společného čtení knihy měsíce a prodiskutujte ji s námi na fóru!


Kniha měsíce

Blogové narozeniny

Místo pro vaše připomínky

Název

E-mail *

Vzkaz *

Seznam knižních blogerů

Knižní blogeři