27. 7. 2014

Top týdne #19

Účastním se projektu/meme/čehosi s názvem Top týdne. Původním autorem je Luu
Úkolem je sestavit 52 žebříčků o 10 položkách na nejrůznější témata. Je to zamýšleno tak, že po celý rok budete každý týden přidávat jeden žebříček (52 týdnů = 52 žebříčků = jeden rok)
Téma číslo 19 zní

TOP TOHOTO ROKU

Za tento rok zatím vybírám ze 49 přečtených knih. Vybrat 10 bylo těžké, protože jen zlomek z nich jsem ohodnotila hůře než za 4 hvězdičky, protože si vybírám a ve výsledku miluju skoro každou knížku, kterou přečtu.


1) Ready player one (Ernest Cline)
Četla jsem ho už podruhé, ale tahle knížka bude vždycky top, v jakémkoli roce.


2) Než jsem tě poznala (Jojo Moyes)
Díky téhle knížce jsem se zase naplno vrátila ke contemporary. Dojemný, ale příběh sršící vtipem i smutkem.


3)Polibek pro Annu (Stephanie Perkins)
Krásný slaďáček. Tuna oslavných recenzí mluví za vše.


4) Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti (Ransom Riggs)
Tahle knížka je díky fotkám naplněna nádechem tajemna a já se toho tajemna nemohla nabažit.


5) Seznam tajných přání (Lori Nelson Spielman)
O Seznamu jsem už mluvila mockrát.


6) Nebezpečná láska (Kateřina Petrusová)
Petrusová prostě ví co dělá :)


7) Zapomenutá (Catherine McKenzie)
Objev (zlevněných knih) roku!


8) [buzz] (Anders de la Motte)
Konečně jsem se dostala k pokračování a bylo to stejně skvělé, jako první díl


9) Na ostrově (Tracey Garvis-Graves)
Zase trochu romantická knížka, ale já na ni prostě zrovna měla náladu.


10) The Escape (Robert Muchamore)
Nevím jestli za to mohlo to, že už mi Muchamorův styl hrozně chyběl, ale každopádně jsem další jeho sérii rozečetla s velkou chutí a bavilo mě to :)

Kruci. Deset je na žebříček skvělých knih vážně málo. No co se dá dělat. Pravidla jsou pravidla :) 
Jaké knížky letos ohromily vás? :)
Share:

2 komentáře:

  1. Super topka, souhlasím s Petrusovou, Seznamem, Buzzem a Než jsem Tě poznala :) Zbytek jsem nečetla a Polibek pro Annu mi přišel takový moc obyčejný. A 49 knih to je super číslo! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Baru! :) Jojo, podle Goodreads jsem v challange o knihu napřed, takže jsem spokojená, že jsem si dala splnitelný cíl :D :)

      Vymazat

Děkuji za tvůj příspěvek! Z každé zpětné vazby mám velkou radost a na veškeré komentáře odpovídám :)

Právě čtu

Právě čtu

Opozdilec
tagged: currently-reading

goodreads.com

Followers

Hledání

Instagram

Spolupracuji s

CBDB.cz - Databáze knih a spisovatelů, knihy online

O autorce

Moje fotka
Obyčejná šestadvacetiletá holka z Prahy, nadšená uživatelka instagramu, zbrklá, ale organizovaná, nekonečně zamilovaná do Odeonek. Hlavní čtenářské zaměření - krimi a thrillery. Poznámka k obsahu blogu: Použité obrázky obálek knih pocházejí ze serveru goodreads.com, cbdb.cz nebo databazeknih.cz a pokud u fotek není uveden zdroj, pak jsou mou vlastní tvorbou. Úryvky z knih jsou v recenzích vždy označené kurzívou, jsou přímou citací knih a nevyhrazuji si na ně žádná práva. Ta podle zákona náleží autorům knih. Pokud byste mě rádi kontaktovali v jakékoli záležitosti, napište mi na e-mail: MelindaMyaddictions@gmail.com

Populární články

Čtenářský klub - kniha měsíce

Knihy měsíce

Pusťte se do společného čtení knihy měsíce a prodiskutujte ji s námi na fóru!


Kniha měsíce

Blogové narozeniny

Místo pro vaše připomínky

Název

E-mail *

Vzkaz *

Seznam knižních blogerů

Knižní blogeři