25. 7. 2014

Zombie apocalypse book tag

Opět jsem viděla na youtube tag, který se mi zalíbil a tak jsem se rozhodla ho sepsat. Samozřejmě, že článek není video, ale já videa nedělám, takže se budete muset spokojit se článkem! 

Co by se dělo, kdyby nastala zombie apokalypsa? Kdo by byl ve vašem týmu? Kdo by nepřežil ani minutu? Na to vám odpoví tenhle tag!

O co jde:
Máme 10 otázek. 
Vyberete 5 knížek (nejoblíbenějších, nejpopulárnějších, totálně náhodných, jak chcete), jejichž názvy napíšete na papírky. 
Poté losujete první knížku.
První knížkou listujete, až zastavíte na určitě stránce. 
První jméno, které na té stránce uvidíte je odpovědí na otázku.
Každá knížka vám dá dvě jména.

Srozumitelné? 
Jestli vám něco není jasné, tak anglicky mluvícím může pomoct ORIGINÁLNÍ VIDEO

Jdeme na to.
Mojí první vylosovanou knížkou je Veronica Mars: The ten thousand dollar tan line
1. Kdo by při zombie apokalypse umřel jako první?
Lianne - Veroničína máma. Hmmm...tak to mi nevadí. Nikdy jsem si tu ženskou neoblíbila
2. Koho bych strčila zombíkům do náruče, abych se zachránila.
Hayley...hmm...no, stejně je v té knížce mrtvá, tak by jí to hádám zas tak nevadilo :D

Nováček - Robert Muchamore
3. Kdo se jako první promění v zombie?
James...no to mě vůbec nepřekvapuje :D James je pako :D
4. Kdo strčí mě do náruče zombíků, aby se zachránil?
Cathy...ta potrhlá hipísačka, co jsou u ní James a Amy na misi. Úplně ji vidím! Pche!

15 minus - Tomáš Zářecký
5. Idiot týmu
Noemi. Byla to ta krasavice? Hmmm...nejspíš to není zas tak nereálné :D
6. Mozek týmu
Bakari. Dobrá volba! Vynikající volba! Přežijeme 20 apokalyps!

Bouře mečů - G.R.R.Martin
7. Medik týmu
Sam. Jasně! Sam je chytrej a myslím, že by to klidně zvládnul levou zadní!
8. Expert na zbraně
Cersei.....ach, můj bože. Jsem nahraní...

Harry Potter a Ohnivý pohár
9. Rváč týmu
Harry...jo to dává smysl řekla bych. Nevím jak by uspěl kdyby došlo na pěsti, ale ten zdravý rváčský přístup jistě má :D
10. Kapitán týmu.
To je největší gól, protože kapitánem mého týmu je....KŘIVONOŽKA!!!
No....důležité je, že to má někdo pevně v pacinkách!

Tak doufám, že jste si tag užili aspoň tak jako já. Kdokoli se na to cítí, může tag udělat formou videa, článku, čehokoliv, ale hlavně mi o tom dejte vědět do komentářů, moc ráda se na vaše týmy podívám!
Share:

10 komentářů:

  1. Jééééé .. to je super čuper!! :D Křivonožka.. :D Jsi v háji. btw.. asi to taky udělám, smím? :D (Vlastně se neptám, oznamuji.. ale ten otazník je sexoušký) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky!
      Udělej, já tě k tomu přímo vyzývám!!! :D Těším se kdo bude vedoucím tvého týmu! Doufám že Peeta! :-P :D

      Vymazat
  2. Skvělý TAG :D Kor když kapitánem se stává Křivonožka :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! Taky se mi líbí! :D A Křivonožka to celkem zabil :D

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Díky :) Udělej. Čím víc se to mezi ostatní blogery rozšíří, tím líp :) Ráda okouknu tvůj antizombie tým! :)

      Vymazat
  4. To je super a Křivonožka kapitán to je fakt dobrý! :D Mohla bych udělat video juch :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík! :) Ano, udělej video! :) Budu se těšit! :)
      Křivonožka :D :D zabil no :D

      Vymazat
  5. Ten Křivonožka mě dostal. Taky zkusím. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus! :D A přeji rozumnějšího kapitána, než Křivonožku :D

      Vymazat

Děkuji za tvůj příspěvek! Z každé zpětné vazby mám velkou radost a na veškeré komentáře odpovídám :)

Právě čtu

Právě čtu

Opozdilec
tagged: currently-reading

goodreads.com

Followers

Hledání

Instagram

Spolupracuji s

CBDB.cz - Databáze knih a spisovatelů, knihy online

O autorce

Moje fotka
Obyčejná šestadvacetiletá holka z Prahy, nadšená uživatelka instagramu, zbrklá, ale organizovaná, nekonečně zamilovaná do Odeonek. Hlavní čtenářské zaměření - krimi a thrillery. Poznámka k obsahu blogu: Použité obrázky obálek knih pocházejí ze serveru goodreads.com, cbdb.cz nebo databazeknih.cz a pokud u fotek není uveden zdroj, pak jsou mou vlastní tvorbou. Úryvky z knih jsou v recenzích vždy označené kurzívou, jsou přímou citací knih a nevyhrazuji si na ně žádná práva. Ta podle zákona náleží autorům knih. Pokud byste mě rádi kontaktovali v jakékoli záležitosti, napište mi na e-mail: MelindaMyaddictions@gmail.com

Populární články

Čtenářský klub - kniha měsíce

Knihy měsíce

Pusťte se do společného čtení knihy měsíce a prodiskutujte ji s námi na fóru!


Kniha měsíce

Blogové narozeniny

Místo pro vaše připomínky

Název

E-mail *

Vzkaz *

Seznam knižních blogerů

Knižní blogeři