9. 8. 2014

Top týdne #21

Účastním se projektu/meme/čehosi s názvem Top týdne. Původním autorem je Luu
Úkolem je sestavit 52 žebříčků o 10 položkách na nejrůznější témata. Je to zamýšleno tak, že po celý rok budete každý týden přidávat jeden žebříček (52 týdnů = 52 žebříčků = jeden rok)
Téma číslo 21 zní

GUILTY PLEASURES

Toto téma je takové vtipně samopráskací. Vykládám si ho jako seznam knížek, které se mi líbí, přestože jsou to strašné slátaniny, nebo se kvůli něčemu jinému tak trochu stydím, že se mi líbí. Já se tedy nestydím asi za nic co čtu, ale víte jak to myslím! Prostě asi napíšu nějaké krásné knížky, co zahřejí na srdíčku a nejspíš je hlavní zápletkou nějaký milostný příběh. Časem se to okouká, ale kdo z nás něco takového čas od času nepotřebuje? :)

1) Polibek pro Annu (Stephanie Perkins)
Netřeba představovat. Romantika jak Brno. Krásně napsané.


2) Seznam tajných přání (Lori Nelson Spielman)
Opakuji se pořád do nekonečna. 


3) Tweety s city (Elizabeth Rudnick)
Svým způsobem to bylo blbé až to bučelo, ale stejně jsem si to čtení vlastně užila :)


4) Bez naděje (Colleen Hoover)
Asi nikdy nezapomenu na Holderovy litanie o jejích rtech :D


5) Zakázaná přitažlivost (Kateřina Petrusová) 
V tomhle díle Katka sází už spíš na fyzickou přitažlivost a erotiku než romantiku. A není to na škodu.


6) romány Lenky Lanczové
Četla jsem jich hodně. A mám jich taky pěknou sbírku. A bavilo mě to. Občas dostanu chuť si nějakou z nich přečíst znova. Ale už jsem se k nim asi 6 let nevrátila. Je to vlastně hrozně pubertální, ale prostě jsem je četla. Smiřte se s tím :D


7) Alice a dóóóst dobrý...(Karen McCombie)
Já to žrala, když jsem byla menší. Taky je mám doma všechny a nevylučuji, že si je přečtu i když už jsem na ně trochu stará :D


8) Na ostrově (Tracey Garvis-Graves)
Slaďák. Ale pěkný! :)


9) Zapomenutá (Catherin McKenzie)
Opakuji se :)


10) Oškliví (Scott Westerfeld)
Spousta lidí tu sérii nemá rádo. Já jo. Je to povrchní, ale o tom to je. Je to skvělé :)


Takže...tohle bylo nejtěžší Top týdne ze všech :D 
Jaké Guilty pleasures máte vy? Prozraďte mi! Nikdo vás soudit nebude (možná)! :D
Share:

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za tvůj příspěvek! Z každé zpětné vazby mám velkou radost a na veškeré komentáře odpovídám :)

Právě čtu

Právě čtu

Opozdilec
tagged: currently-reading

goodreads.com

Followers

Hledání

Instagram

Spolupracuji s

CBDB.cz - Databáze knih a spisovatelů, knihy online

O autorce

Moje fotka
Obyčejná šestadvacetiletá holka z Prahy, nadšená uživatelka instagramu, zbrklá, ale organizovaná, nekonečně zamilovaná do Odeonek. Hlavní čtenářské zaměření - krimi a thrillery. Poznámka k obsahu blogu: Použité obrázky obálek knih pocházejí ze serveru goodreads.com, cbdb.cz nebo databazeknih.cz a pokud u fotek není uveden zdroj, pak jsou mou vlastní tvorbou. Úryvky z knih jsou v recenzích vždy označené kurzívou, jsou přímou citací knih a nevyhrazuji si na ně žádná práva. Ta podle zákona náleží autorům knih. Pokud byste mě rádi kontaktovali v jakékoli záležitosti, napište mi na e-mail: MelindaMyaddictions@gmail.com

Populární články

Čtenářský klub - kniha měsíce

Knihy měsíce

Pusťte se do společného čtení knihy měsíce a prodiskutujte ji s námi na fóru!


Kniha měsíce

Blogové narozeniny

Místo pro vaše připomínky

Název

E-mail *

Vzkaz *

Seznam knižních blogerů

Knižní blogeři