22. 11. 2015

Smečka - James Patterson & Michael Ledwidge

Zapálený biolog Jackson Oz zasvětil posledních pár let zkoumání anomálního chování zvířat. Svou teorii pojmenoval KZL (konflikt zvířat-lidé) a podpůrná fakta o ní shromažďuje na svém blogu. Potíž je v tom, že seriózní vědecká obce si jeho znepokojení nevšímá. Aspoň do chvíle než odletí do Botswany, kde získá první opravdové a šokující důkazy o nevídané hyperagresivitě zvířat, která nemá v dějinách obdoby. 


Celou recenzi si můžete přečíst na stránkách KNIHCENTRUM revue.

Share:

4 komentáře:

  1. Vždycky se musím usmívat, když vidím, že recenzuješ Pattersona, líbí se mi, jak jsi do něj zapálená a jak to dokážeš přenést do recenze :) Vůbec nemám na nočním stolku (a v knihovně :D ) miliardu knížek na přečtení, ale pohrávám si s myšlenkou, že kouknu pořádně na anotace a půjčím si nějakou jeho dospěláckou detektivku :)) Nemůžu tě v tom nechat :D A hlavně prostě láká :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D Já vím, myslím, že už Patterson nikoho nezajímá a všichni jsou ze mě znechucení, že jsem jak ohraná a zaseklá deska, ale já si prostě nemůžu pomoct :D
      Někdy je fajn osvěžit čtení něčím, co nemáš tak úplně připravené a nemáš u toho pocit, jako že to musíš číst, než ti vyprší výpůjční lhůta/než knížka v knihovně tak zestárne, že už na ni nebudeš mít chuť/než si ji přečtou všichni ostatní :)
      Rozhodně to udělej. Zamyslím se a dám vědět, kterou bys měla začít :D Nenechávej! Prosím!!!! :) :) Vždyť ty už víš, že tě to bude bavit! :)

      Vymazat
  2. Já jsem četla komix Smečka od Briana Vaughana a byl super :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj příspěvek! Z každé zpětné vazby mám velkou radost a na veškeré komentáře odpovídám :)

Právě čtu

Právě čtu

Opozdilec
tagged: currently-reading

goodreads.com

Followers

Hledání

Instagram

Spolupracuji s

CBDB.cz - Databáze knih a spisovatelů, knihy online

O autorce

Moje fotka
Obyčejná šestadvacetiletá holka z Prahy, nadšená uživatelka instagramu, zbrklá, ale organizovaná, nekonečně zamilovaná do Odeonek. Hlavní čtenářské zaměření - krimi a thrillery. Poznámka k obsahu blogu: Použité obrázky obálek knih pocházejí ze serveru goodreads.com, cbdb.cz nebo databazeknih.cz a pokud u fotek není uveden zdroj, pak jsou mou vlastní tvorbou. Úryvky z knih jsou v recenzích vždy označené kurzívou, jsou přímou citací knih a nevyhrazuji si na ně žádná práva. Ta podle zákona náleží autorům knih. Pokud byste mě rádi kontaktovali v jakékoli záležitosti, napište mi na e-mail: MelindaMyaddictions@gmail.com

Populární články

Čtenářský klub - kniha měsíce

Knihy měsíce

Pusťte se do společného čtení knihy měsíce a prodiskutujte ji s námi na fóru!


Kniha měsíce

Blogové narozeniny

Místo pro vaše připomínky

Název

E-mail *

Vzkaz *

Seznam knižních blogerů

Knižní blogeři