28. 1. 2017

Tak jsme lajkovali - Dominik Feri

Dominik Feri, nejmladší radní České republiky, nápadně elegantně oblékaný muzikant a fotograf, je výraznou osobností veřejného dění a je velmi aktivní na sociálních sítích, zejména na facebooku. Působí jako člověk, který „co neví, nepoví“ a zároveň má „co na srdci, to na jazyku“. V hlavě to má však srovnané skvěle, o čemž svědčí i knížka Tak jsme lajkovali, ve které dovedně vyzpovídal jednačtyřicet osobností nejrůznějších společenských odvětví a rozhovory doplnil vlastními vybranými glosami z facebooku.

Feriho záměrem bylo stvořit kroniku, která by trefně zachycovala trendy a vůbec maličkosti, které dnešní dobu budou vystihovat a díky kterým si současnost budeme pamatovat. On sám uvádí, že knihu napsal tak, aby jeho samotného bavila, což si myslím, že by mělo být cílem každého autora. Všechny rozhovory se točí z větší části kolem problematiky sociálních sítí, které jsou pro většinu osobností nějak důležité. Buď se díky nim proslavili, nebo jsou nedílnou součástí jejich práce.


Celou recenzi najdete na cbdb.cz.

Ráda bych touto cestou poděkovala za recenzní výtisk nakladatelství Biz books a serveru cbdb.cz

Share:

2 komentáře:

  1. Skvělá recenze. Tak jsme lajkovali mě láká, tenhle typ knížky si vždycky ráda přečtu. Autora moc nesleduji, takže to pro mě bude i taková premiéra s jeho stylem, humorem a podobně. Formát je zajímavý, jen nechápu, proč tomu neodpovídá i obálka :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc! :)
      Já ho víc sleduju taky spíš až po přečtení, i když jsem předtím občas něco zaznamenala. Fakt mě to bavilo, i když jsem totální pako na osobnosti veřejného dění.
      Jo to máš pravdu, taky to nechápu! :D

      Vymazat

Děkuji za tvůj příspěvek! Z každé zpětné vazby mám velkou radost a na veškeré komentáře odpovídám :)

Právě čtu

Právě čtu

Opozdilec
tagged: currently-reading

goodreads.com

Followers

Hledání

Instagram

Spolupracuji s

CBDB.cz - Databáze knih a spisovatelů, knihy online

O autorce

Moje fotka
Obyčejná šestadvacetiletá holka z Prahy, nadšená uživatelka instagramu, zbrklá, ale organizovaná, nekonečně zamilovaná do Odeonek. Hlavní čtenářské zaměření - krimi a thrillery. Poznámka k obsahu blogu: Použité obrázky obálek knih pocházejí ze serveru goodreads.com, cbdb.cz nebo databazeknih.cz a pokud u fotek není uveden zdroj, pak jsou mou vlastní tvorbou. Úryvky z knih jsou v recenzích vždy označené kurzívou, jsou přímou citací knih a nevyhrazuji si na ně žádná práva. Ta podle zákona náleží autorům knih. Pokud byste mě rádi kontaktovali v jakékoli záležitosti, napište mi na e-mail: MelindaMyaddictions@gmail.com

Populární články

Čtenářský klub - kniha měsíce

Knihy měsíce

Pusťte se do společného čtení knihy měsíce a prodiskutujte ji s námi na fóru!


Kniha měsíce

Blogové narozeniny

Místo pro vaše připomínky

Název

E-mail *

Vzkaz *

Seznam knižních blogerů

Knižní blogeři