3. 3. 2017

Pravda v reklamě - John Kenney

Finbar Dolan pracuje v reklamní agentuře a nachází se v jednom z nejnešťastnějších období svého už tak poměrně mizerného života. Měl se ženit, z čehož nakonec sešlo, ve firmě se přes drobné úspěchy už léta vůbec nikam neposunul, a navíc mu před Vánoci šéf narychlo zmařil naděje na zaslouženou dovolenou. Fin dostává na triko velkou zakázku, jejíž realizace je však v šibeničním termínu nereálná. Měl by v rekordním čase napsat reklamu na plenky, která se bude vysílat během Super Bowlu. Aby toho nebylo málo, Finův otec, který přestal být součástí jeho života, když mu bylo dvanáct let, nyní leží na smrtelné posteli a Finovi starší sourozenci s násilníkem, který utrápil jejich matku k smrti odmítají mít cokoli společného.

Fin založil svou kariéru na lži, respektive na tvoření vlastní pravdy. Již od raného věku tíhnul k fantazírování a přesvědčování lidí o něčem, co si zcela vymyslel. Není pak divu, že skončil v reklamě. Má v životě pár známých, na kterých mu záleží. S přáteli už je to horší. Rodině a příbuzným se vyhýbá a nedovede si přiznat city, které chová ke své kolegyni Phoebe. Životem proplouvá, aniž by na něm zanechal nějaký větší dopad a začíná být apatický ke všemu a všem.
Kompletní recenzi si můžete přečíst zde.
Ráda bych touto cestou poděkovala webu cbdb.cz a nakladatelství Slovart za poskytnutí recenzního výtisku.
Share:

3 komentáře:

  1. Knizka me odradila uz obalkou, ale byla jsem zvedava, co na ni reknes. Jsem rada, ze muj seznam zustane jednou usetren :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje první myšlenka, když jsem recenzi psala - Terka mě pochválí, pro jednou jí nenalákám :D :D

      Vymazat
    2. Jsem rada, ze jsem nezklamala :D

      Vymazat

Děkuji za tvůj příspěvek! Z každé zpětné vazby mám velkou radost a na veškeré komentáře odpovídám :)

Právě čtu

Právě čtu

Opozdilec
tagged: currently-reading

goodreads.com

Followers

Hledání

Instagram

Spolupracuji s

CBDB.cz - Databáze knih a spisovatelů, knihy online

O autorce

Moje fotka
Obyčejná šestadvacetiletá holka z Prahy, nadšená uživatelka instagramu, zbrklá, ale organizovaná, nekonečně zamilovaná do Odeonek. Hlavní čtenářské zaměření - krimi a thrillery. Poznámka k obsahu blogu: Použité obrázky obálek knih pocházejí ze serveru goodreads.com, cbdb.cz nebo databazeknih.cz a pokud u fotek není uveden zdroj, pak jsou mou vlastní tvorbou. Úryvky z knih jsou v recenzích vždy označené kurzívou, jsou přímou citací knih a nevyhrazuji si na ně žádná práva. Ta podle zákona náleží autorům knih. Pokud byste mě rádi kontaktovali v jakékoli záležitosti, napište mi na e-mail: MelindaMyaddictions@gmail.com

Populární články

Čtenářský klub - kniha měsíce

Knihy měsíce

Pusťte se do společného čtení knihy měsíce a prodiskutujte ji s námi na fóru!


Kniha měsíce

Blogové narozeniny

Místo pro vaše připomínky

Název

E-mail *

Vzkaz *

Seznam knižních blogerů

Knižní blogeři