14. 7. 2017

Tipy na 10 perfektních thrillerů

Kdo by nemiloval thrillery. To, že se při čtení vyžíváte v napětí, bolesti, krvi, strachu, násilí, manipulaci, lžích a psychopatech rozhodně neznamená, že byste nebyli psychicky v pořádku. Naopak. Kdyby ve vás tyhle napínavé potvůrky nedokázaly probudit stejným dílem zhnusení a nadšení, začala bych mít teprve obavy. Samozřejmě je třeba všechny ty šílence prokládat dalšími žánry, jinak by člověk z té změti záhad zešílel, nicméně ten "váš žánr" je prostě jen jeden. A protože tipů na skvělé knihy není v té šílené záplavě nikdy dost, přináším vám seznam mých TOP 10 thrillerů posledních let.

Celé jeho znění najdete na webu LEVOU ZADNÍ .
Aktuálně nejnižší ceny jednotlivých knih najdete na srovname.cz

Malá ochutnávka

Máte rádi učebnicové psychopaty? 

Lákají vás záhady? 

Nebo si snad nejvíce užíváte hru s psychologií postav a přehodnocování teorií?  

 Kompletní seznam i s důvody, proč si jednotlivá díla přečíst najdete zde.
Share:

5 komentářů:

  1. To je nálož :) Některé mám už za sebou a z těch u mě jednoznačně vede Podle skutečného příběhu, kterou si chci rozhodně dát znova, protože to byla jízda. Na Vše co jsme si nikdy neřekli prostě dojde řada v srpnu, ať se děje, co se děje! A včera jste mě dost nalákaly na Návrat z temnoty, po tom se podívám.
    Dokonalý cizinec byl fajn, čtivý, ale za mě ne úplně originální, tyhle wow efekty tu už prostě někdy byly. Zmizelá je super, ale taky ji tolik nevyzvihuju jako ostatní, za mě jsou od autorky nejlepší Temné kouty. Jennifer Hillier jsem začala prvním dílem, tak doufám, že se dostanu i k pokračování :)
    Z thrillerů, co mě ještě bavily a na které si teď vzpomenu, je třeba Spálená obloha, to bylo fajn, klasika od Knižního klubu nebo Srdíčko od Petera Jamese je skvělý, to jsem četla asi někde v sedmnácti a fakt jsem měla husinu :) A nevím, jestli se to vyloženě řadí mezi thrillery, ale Dítě číslo 44 je taky děsivý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle skutečného příběhu je i jedním z mých favoritů. Taky bych to chtěla dát znova, ale nejdřív mám závazek poprvé přečíst jiné Odeonky :D A jelikož je pořád nakupuju a nečtu, tak mám trochu problém s tím dostat s k nějaké podruhé :D
      Vše, co jsme si nikdy neřekli. Pořád na to myslím a ta její druhá kniha, co vychází na podzim? Musí být moje!
      Návrat z temnoty jsem z těch všech podle mě četla jako první a nastavila laťku opravdu vysoko :)
      Mě bavil hodně, Dokonalého cizince jsem půjčila tolika kamarádkám, že už to ani nepočítám a všechny byly nadšené! Jsou tedy spíš prázdninové čtenářky, ale i tak! :)
      Jinou od G. Flynn jsem nečetla, nemám to srovnání no :)
      Jennifer je skvělá, ale další knihy nějak váznou :(
      O Spálené obloze jsem asi nikdy neslyšela a koukám na to, že bude super, tak moc díky za tip! :) Stejně tak Srdíčko - páni, kdo tady komu prodlužuje seznam k přečtení?! :)
      Dítě číslo 44 mám doma už tolik let, dokonce podepsané a ne a ne ho přečíst, ale mamka i ségra z toho byly nadšené :)

      Vymazat
    2. Presne, nez vyjde jeji druha kniha, tuhle proste musim dat!! :)
      Asi poprve ti prodluzuju seznam, to je pocit :)) Prekvapuje me, ze jsi o Spalene obloze neslysela, jednu dobu se cetla hodne :) Tak snad se ti bude libit, i ty dalsi :)

      Vymazat
  2. To si přečtu, skvělý nápad, takhle to sepsat! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super, jen do toho, pak dej vědět, co si o mém výběru myslíš! :)
      A díky! :) Mám samé skvělé nápady, jen je realizovat! :)

      Vymazat

Děkuji za tvůj příspěvek! Z každé zpětné vazby mám velkou radost a na veškeré komentáře odpovídám :)

Právě čtu

Právě čtu

Opozdilec
tagged: currently-reading

goodreads.com

Followers

Hledání

Instagram

Spolupracuji s

CBDB.cz - Databáze knih a spisovatelů, knihy online

O autorce

Moje fotka
Obyčejná šestadvacetiletá holka z Prahy, nadšená uživatelka instagramu, zbrklá, ale organizovaná, nekonečně zamilovaná do Odeonek. Hlavní čtenářské zaměření - krimi a thrillery. Poznámka k obsahu blogu: Použité obrázky obálek knih pocházejí ze serveru goodreads.com, cbdb.cz nebo databazeknih.cz a pokud u fotek není uveden zdroj, pak jsou mou vlastní tvorbou. Úryvky z knih jsou v recenzích vždy označené kurzívou, jsou přímou citací knih a nevyhrazuji si na ně žádná práva. Ta podle zákona náleží autorům knih. Pokud byste mě rádi kontaktovali v jakékoli záležitosti, napište mi na e-mail: MelindaMyaddictions@gmail.com

Populární články

Čtenářský klub - kniha měsíce

Knihy měsíce

Pusťte se do společného čtení knihy měsíce a prodiskutujte ji s námi na fóru!


Kniha měsíce

Blogové narozeniny

Místo pro vaše připomínky

Název

E-mail *

Vzkaz *

Seznam knižních blogerů

Knižní blogeři