30. 9. 2017

Blog tour aneb Zpověď autorů (2017) - odpovědi autorů

I letos jsme se s Ellen z Between Paper and Mind a Ivccou z Obsessed with Books zhostily organizace Blog tour. Ráda bych tímto poděkovala všem, kdo se zúčastnili, sestavili skvělé články a udělali z tohoto projektu to, čím být má.

Úvodní článek najdete zde.

Ani já jsem nelenila a položila spoustě autorů svou zvídavou otázku. Naneštěstí se mi zpět ozvali pouze dva, ale já ani tak nelituji svého pokusu o účast. Má otázka zněla.

Sbíráte zahraniční kopie svých knih?

Liz Coley
I do collect my foreign copies, including Czech and the very similar one published by the same publisher in Slovakian. The only edition I actually had to buy for myself was mainland China (I got it on Amazon!) because no one ever sent me my author copies. These include American, British, Czech, Slovakian, Brazilian, Russian, Simplified Chinese (mainland), Traditional Chinese (Hong Kong, etc.), French bookclub edition, French market edition, German, Swedish, Norwegian, Spanish.

Zahraniční kopie svých knih sbírám, včetně české a slovenské verze publikované stejným nakladatelstvím. Jedinou, kterou jsem si musela koupit sama byla ten čínská verze (koupila jsem jej na Amazonu!) protože mi nikdo nezaslal autorský výtisk. Mám doma americkou, britskou, českou, slovenskou, brazilskou, ruskou, čínskou (zjednodušenou a tradiční), francouzskou, německou, švédskou, norskou a španělskou kopii. 

Liz byla tak hodná, že přiložila i fotku své sbírky. Navíc se v mailu trochu víc osobně rozepsala a bylo to od ní hrozně milé.

Andy Weir
Yes, I do collect foreign copies! But I don't have them on display or anything, so I don't have any pictures to show. I do have a Czech version somewhere, I think.

Ano, zahraniční kopie sbírám! Ale nemám je nikde vystavené ani nic podobného takže vám nemohu zaslat fotografii. Českou verzi někde mám, aspoň myslím.

A to je za mě vše. Nevím, jestli píšu příliš dlouhé e-maily, které autory odradím, nebo si nešťastně vybírám příliš zaneprázdněné spisovatele, kteří na blogy moc "nevěří". Přece jen jsou například YA autoři podobným projektům otevřenější, ale já si tvrdohlavě stála za tím, že bych ráda odpovědi od svých oblíbenců, nikoli odpovědi za každou cenu od lidí, které třeba ani neznám. Liz i Andyho obdivuji, takže jsem se svým výsledkem vlastně spokojená.

Nezapomeňte omrknout články ostatních účastníků!

Share:

4 komentáře:

  1. Tohle je strašně super otázka a je škoda, že se neozvalo víc autorů. Ty fotky by mě taky moc zajímaly. Já bych je určitě sbírala, ale možná na to pak sám autor kouká už jinak a nepotřebuje je skladovat, ale myslím, že je to moc hezký :)
    A děkuju za blog tour, užila jsem si ji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, taky je mi to líto, protože mám pocit, že je dobrá ta otázka :)
      Asi už to tak sentimentálně neberou, nebo nevím :D
      Díky :)

      Vymazat
  2. Liz Coley je úžasná spisovatelka. ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím! ♥ Byla bych ráda, kdyby od ní zase něco vyšlo :)

      Vymazat

Děkuji za tvůj příspěvek! Z každé zpětné vazby mám velkou radost a na veškeré komentáře odpovídám :)

Právě čtu

Právě čtu

Opozdilec
tagged: currently-reading

goodreads.com

Followers

Hledání

Instagram

Spolupracuji s

CBDB.cz - Databáze knih a spisovatelů, knihy online

O autorce

Moje fotka
Obyčejná šestadvacetiletá holka z Prahy, nadšená uživatelka instagramu, zbrklá, ale organizovaná, nekonečně zamilovaná do Odeonek. Hlavní čtenářské zaměření - krimi a thrillery. Poznámka k obsahu blogu: Použité obrázky obálek knih pocházejí ze serveru goodreads.com, cbdb.cz nebo databazeknih.cz a pokud u fotek není uveden zdroj, pak jsou mou vlastní tvorbou. Úryvky z knih jsou v recenzích vždy označené kurzívou, jsou přímou citací knih a nevyhrazuji si na ně žádná práva. Ta podle zákona náleží autorům knih. Pokud byste mě rádi kontaktovali v jakékoli záležitosti, napište mi na e-mail: MelindaMyaddictions@gmail.com

Populární články

Čtenářský klub - kniha měsíce

Knihy měsíce

Pusťte se do společného čtení knihy měsíce a prodiskutujte ji s námi na fóru!


Kniha měsíce

Blogové narozeniny

Místo pro vaše připomínky

Název

E-mail *

Vzkaz *

Seznam knižních blogerů

Knižní blogeři