11. 2. 2018

Sexy farmář - Alice Clayton

Osobní šéfkuchařka Roxie přichází o většinu svých zákazníků a to kvůli jedinému šlehačkovému maléru u prominentní klientky, která ji po tom fiasku neváhá pomluvit u všech svých vlivných přátel. Do toho všeho volá její matka, že by potřebovala, aby Roxie zaskočila ve vedení rodinného bistra, zatímco ona se vydá na cestu kolem světa o milion dolarů. Roxie z návratu do vidlákova, kde prožila své dětství, není nadšená, ale vzhledem k její momentální pracovní situaci vlastně nemá co ztratit. Vrací se tedy do Bailley Falls, kde lišky dávají dobrou noc a sexy farmáři rozvážejí úchvatné bio ořechy a obří cukety až do domu. Setkává se také se svou středoškolskou láskou a díky všem drbnám rychle přichází na to, proč v osmnácti tak chvátala se stěhováním se do anonymnějšího prostředí. Na druhou stranu začíná nacházet i výhody života na maloměstě a sbližuje se s bývalými spolužáky i zajímavými novousedlíky víc, než by čekala.

Roxie Callahanová si od puberty šla za svým snem a stala se vyhlášenou soukromou šéfkuchařkou pro celebrity a zbohatlíky. Život ji naučil zodpovědnosti snad až příliš brzy. Díky volnomyšlenkářské matce hipísačce, která věřila na lásku na první pohled s každým mužem, kterého si domů přivedla, ale nedokázala si ohlídat účty za elektřinu, byla Roxie vždycky k romantice spíš skeptická. Své postelové známosti si drží u těla jen na dobu nezbytně nutnou, usíná však zásadně sama a citově se neangažuje. To byl alespoň model, který důsledně dodržovala, než dvakrát doslova povalila na zem místního farmáře a postarala se o žhavou porci klepů celému maloměstečku.

Tato recenze byla napsána pro KNIHCENTRUM Revue.
Celé její znění si můžete přečíst zde.
Share:

4 komentáře:

  1. Docela se divím, že jsi knize dala 95%, já se na ni akorát chystám, ale raději od té knihy moc neočekávám. Kamarádka ji četla a byla z ní zklamaná, i když, ona se dost náročná čtenářka, oproti mě, takže je i dost možné, že se mi bude líbit tak jako Tobě. :-)

    Uvidím za pár dní, každopádně moc pěkná recenze! :-)
    Mrs. Jungová

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se přiznám, že u téhle autorky nejsem příliš objektivní. Sexy farmář určitě pro mě nedosahuje "kvalit" série Nabíječ, která je moje 100 % guilty pleasure, ale prostě jsem od toho dostala přesně to, co jsem chtěla, proto hodnotím tak vysoko ♥ Tak ti přeji, aby se ti také líbila, možná je fajn, že nemáš ta očekávání :)

      Vymazat
  2. Nějakou dobu jsem se tomuto žánru vyhýbala, po čemkoliv jsem ale potom sáhla, byla jsem nadšená a skvěle jsem si u čtení oddechla a pobavila se :) K Alici Clayton jsem se ještě nedostala, ale myslím, že přijde na řadu hned poté, co dočtu jinou podobnou sérii :) Moc hezká recenze, oživení mezi řadou thrillerů :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si zase musím asi přečíst tu Elle Kennedy nebo co! :D
      I já musím prokládat, to víš :)

      Vymazat

Děkuji za tvůj příspěvek! Z každé zpětné vazby mám velkou radost a na veškeré komentáře odpovídám :)

Právě čtu

Právě čtu

Opozdilec
tagged: currently-reading

goodreads.com

Followers

Hledání

Instagram

Spolupracuji s

CBDB.cz - Databáze knih a spisovatelů, knihy online

O autorce

Moje fotka
Obyčejná šestadvacetiletá holka z Prahy, nadšená uživatelka instagramu, zbrklá, ale organizovaná, nekonečně zamilovaná do Odeonek. Hlavní čtenářské zaměření - krimi a thrillery. Poznámka k obsahu blogu: Použité obrázky obálek knih pocházejí ze serveru goodreads.com, cbdb.cz nebo databazeknih.cz a pokud u fotek není uveden zdroj, pak jsou mou vlastní tvorbou. Úryvky z knih jsou v recenzích vždy označené kurzívou, jsou přímou citací knih a nevyhrazuji si na ně žádná práva. Ta podle zákona náleží autorům knih. Pokud byste mě rádi kontaktovali v jakékoli záležitosti, napište mi na e-mail: MelindaMyaddictions@gmail.com

Populární články

Čtenářský klub - kniha měsíce

Knihy měsíce

Pusťte se do společného čtení knihy měsíce a prodiskutujte ji s námi na fóru!


Kniha měsíce

Blogové narozeniny

Místo pro vaše připomínky

Název

E-mail *

Vzkaz *

Seznam knižních blogerů

Knižní blogeři