4. 2. 2017

Tak to je, tak to bude - S. J. Bolton

Nad Londýnem se stahují mračna. V jeho ulicích řádí jeden z nejobávanějších sériových vrahů. Za poslední dva měsíce unesl a zabil celkem čtyři zhruba jedenáctileté chlapce a jeden další je stále pohřešován. Na tělech maličkých obětí se nikdy nenašly známky násilí, mimo několika přesně provedených řezných ran. Dle důkazů nemůže jít o sexuálně motivované zločiny a vypadá to, že vrahovi jde jen o chlapeckou krev. Policisté se potýkají s vyšetřováním nelítostného vraha, který se zdá být skutečným novodobým upírem. Toto označení však pokud možno striktně odmítají, neboť nestojí o pozornost médií.

Jedenáctiletý Barney bydlí v oblasti, odkud zmizeli všichni mrtví kluci. Nyní se strachuje, že bude další obětí on, a dokonce pro to má své důvody. Se svými podloženými obavami se svěří sousedce Lacey, policistce, která se vzpamatovává z posledního případu a nejradši by se svou prací neměla již nic do činění. Zlé tušení malého Barneyho však nemůže brát na lehkou váhu a bere spravedlnost do vlastních rukou.


Celá recenze k dispozici na cbdb.cz.
Touto cestou bych ráda poděkovala za recenzní výtisk nakladatelství Domino a serveru cbdb.cz
Share:

6 komentářů:

  1. Tuhle autorku už dlouho plánuju, snad se k ní brzy dostanu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně bych ji být tebou posunula výš ve tvém TBR seznamu :) Stojí to za to :) Rozhodně už pokukuji po dalších dílech :)

      Vymazat
  2. No, výborně, já nemám čas a čtu takovéhle recenze. Vůbec nemám pocit, že si to chci HNED přečíst :D A už si googlím sérii, vážně ti děkuju :D Ne, vážně, zní to skvěle a jsem na to moc zvědavá, tohle si nenechám ujít. Skvělá recenze.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi přidám nálepku "číst jen na vlastní nebezpečí" :D
      Já chci určitě přečíst i zbytek série, protože tohle bylo boží!!!
      Díky! :)

      Vymazat
  3. Opět nemohu jinak než souhlasit. Z Tak to je, tak to bude jsem unešená ještě půl roku po jejím přečtení. Barneyho kapitoly, pro mě byly nejlepší. Toho kluka jsem si hned oblíbila a to jak skvěle autorka zachytila jeho vnímání vraha... jak jsi řekla v recenzi, je to naprostá bomba.

    Je to pár dní co jsem dočetla Slepé ptáky a ti mi přijdou jako slabý odvar právě této knihy. Nemůžu si pomoct, ale v knížkách vidím jistou podobnost a na plné čáře u mě vítězí Tak to je, tak to bude.

    Fandom Before Blood CZ

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se děsně těším na další díly! Taky mě to hodně bavilo, fakt mi to docela dlouho leželo v hlavě :)
      Tak tyhle dvě knihy bych si zrovna vůbec nespojila :) Ale taky někdy vidím paralely tam, kde jiní ne - třeba zrovna teď se nemohu ubránit pocitu šíleně podrobné podobnosti mezi Němým křikem a Nočním lovem :D

      Vymazat

Děkuji za tvůj příspěvek! Z každé zpětné vazby mám velkou radost a na veškeré komentáře odpovídám :)

Právě čtu

Právě čtu

Opozdilec
tagged: currently-reading

goodreads.com

Followers

Hledání

Instagram

Spolupracuji s

CBDB.cz - Databáze knih a spisovatelů, knihy online

O autorce

Moje fotka
Obyčejná šestadvacetiletá holka z Prahy, nadšená uživatelka instagramu, zbrklá, ale organizovaná, nekonečně zamilovaná do Odeonek. Hlavní čtenářské zaměření - krimi a thrillery. Poznámka k obsahu blogu: Použité obrázky obálek knih pocházejí ze serveru goodreads.com, cbdb.cz nebo databazeknih.cz a pokud u fotek není uveden zdroj, pak jsou mou vlastní tvorbou. Úryvky z knih jsou v recenzích vždy označené kurzívou, jsou přímou citací knih a nevyhrazuji si na ně žádná práva. Ta podle zákona náleží autorům knih. Pokud byste mě rádi kontaktovali v jakékoli záležitosti, napište mi na e-mail: MelindaMyaddictions@gmail.com

Populární články

Čtenářský klub - kniha měsíce

Knihy měsíce

Pusťte se do společného čtení knihy měsíce a prodiskutujte ji s námi na fóru!


Kniha měsíce

Blogové narozeniny

Místo pro vaše připomínky

Název

E-mail *

Vzkaz *

Seznam knižních blogerů

Knižní blogeři